Fredagskväll!!

Hej hej!
shoppingrundan är avklarad och det blev några godbitar. Jag köpte ett par jeans på Gina Tricot, de är ganska höga i midjan (precis under naveln) och smala i modellen. Jag köpte även en jeansskjorta i modell större och ett skärp med nitar som man virar två varv runt midjan. Kom på nu att jag glömde fota en tröja som jag köpte, det var en havsblå tröja med rysch vid axlarna, superfin! Allt från Gina Tricot. Och så hittade jag även mina gymhandskar så nu skonas mina stackars händer när jag lyfter tungt i gymet =).




Jag lovade ju att lägga ut receptet på den indiska kycklingen men den blev faktiskt inte särskilt god så jag besparar er det =)! Nu bär det av till en restaurang/pub som heter PM&Vänner för ett glas vin med en tjejkompis! Jag har på mig mina nya kläder =).

Hoppas att ni alla får en bra fredagskväll!

kramar från Mamselle

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!

Fin blogg!Hoppas vi ses ikväll och tack för igår!

Kram

2009-08-29 @ 11:44:40
URL: http://www.hannahnystrand.blogspot.com
Postat av: Matilda

Lika snygg som vanligt.. Ska bli kul att följa din blogg :)

2009-08-29 @ 11:50:50
Postat av: Mamselle

Hannah - tack tack! Vi hörse ikväll om imon!

Mathilda - var kul o se dig igår, va kul att du vill följa min blogg!

2009-08-30 @ 12:15:28
URL: http://mamselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0