Härlig fredagsmorgon!

Hej hej, idag är det fredag vilket innebär att helgen är här. För mig är den här redan nu för jag är ledig idag =). Dagen har börjat helt perfekt, jag mötte upp min kompis Anna klockan sju i morse vid sjön för att gå vår vanliga morgonpromenad. Sen åt vi en medhavd macka på en bänk vid sjön och efter det gick vi till gymet där vi tränade mage och rygg. Nu har jag ätit en god frukost och just nu i skrivande stund sitter jag med rykande hett kaffe bredvid mig och en mörk chokladbit. Det är så himla gott att ta en liten chokladbit till morgonkaffet och låta den smälta i munnen med hjälp av det varma kaffet!

Dagens planering är:
♥ städa ( så det bli helgfint)
♥ gå ner på stan och shoppa lite. Behöver ett par gymhandskar, en väska och nån kofta till hösten.
♥ förbereda maten för ikväll (tänkte laga en indisk kycklingrätt, lägger upp recept och kommentar om rätten senare!)
♥ träffa en kompis på restaurang PM och ta ett glas vin ikväll =)

Bäst att sätta igång!
kramar från Mamselle

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0