Söndagsmys

Hej hej!
Söndagar är alltid inramade av blandade känslor. Å ena sidan är det en härlig dag som man kan ägna åt familj och vänner och även sig själv - slappa i soffa, kolla på TV, gå promenader, plocka och dona i hemmet etcetera. Men morgondagen ligger och lurar runt knuten vilket hämma den fridfulla söndagsstämningen.. det är lätt att glömma bort att njuta av söndagen i all sin måndagsångest. Själv börjar jag skolan imon igen, hur kunde det gå så fort sen sista tentan i juni?? Nu måste jag plocka fram kollegieblock, pennor, beställa kurslitteratur och ladda mentalt för att orka mig igenom all tentastress. Som tur är börjar jag först klockan ett imon så jag slipper hålla på med det idag.

Nu ska jag och Henke ha en mysig söndagskväll framför serien 24 och heja på Jack Bauer! Ska göra lite varmt te och krypa upp under en filt medan Henke beställer pizza.

kramar från Mamselle

Kommentarer
Postat av: lottis

Visst är söndagarna sådana. Ha en bra kväll så hörs vi. Kram syrran

2009-08-30 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0