Två kursintroduktioner och en halv kyckling senare...

... sitter jag mätt och belåten här hemma med en kopp med rykande varmt te jämte mig. Den önskade kycklingen stod mycket riktigt på bordet när jag kom hem, tack Henke för det =). Nu ska jag sätta mig i soffan och koppla av en stund innan det är dags för att krypa ner för kvällen.

Tänkte på en sak, när man är liten får man alltid somna till en godnattsaga eller en godnattvisa, men det privilegiet försvinner i takt med att åren går.... men jag tänkte att jag skulle berätta en godnattsaga eller "sjunga" en godnattvisa för er.. ja ni får sjunga den själva där hemma eller nynna den i huvudet, gör vilket som känns bäst/mysigast!


Ok, har försökt lägga upp min godnattvisa för er nu i 20 min men sidan vill inte fungera så jag kapitulerar. Men kolla imonkväll innan läggdags, för då finns här en godnattvisa bara för dig. Just det, du läste rätt, bara för DIG!

Kramar från Mamselle

Kommentarer
Postat av: Ewa Ninov

Dinsambo kan sjunga trollmor har lagt sina barn Så sover du sött

2009-09-03 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0