Vilken kväll!

Hej hej, klockan är snart tolv och jag har precis ätit frukost, ovanligt för mig som annars alltid är uppe tidigt! Kanske har gårdagens festande med det att göra.....

Jag tänkte på en sak angående Växjös uteliv... man klagar alltid på att det bara finns ett ställe att gå till och att det alltid är samma visa varje gång. Det är klart att man vill ha variation så det är inte så konstigt egentligen att man blir trött på att ständigt gå till samma ställe. Men ändå, jag hade grymt kul igår! Fördelen med en liten stad och att det bara finns i prinicp ett ställe att gå till är att man garanterat träffar en massa härliga människor som man känner! Golvet på Terassen igår var sprängfyllt av massa underbara känningar, både nya och de från förr som alltid är lika roliga att träffa!

Jag menar, vad vore kvällen utan härliga Mathilda och Charlotte som alltid har största leendet på läpparna? Hur skulle jag klara mig om jag inte träffade grabbarna från förr - Jonas (trevligt att se dig i andra sammanhang än när du med andan i halsen cyklar i full fart mot jobbet försenad som vanligt ;)), Josef (som på något sätt lyckats bli sambo med Tingan i höst), Rasmus, Krille och Ola som jag inte har sätt på år och dar, Joel som fortfarande funderar på hur han ska fria till mig (han har funderat sen han var 5 år men skäms fortfarande för att han bajsade inte kunde hålla igen i tältet), David Magnusson som man av någon mysko anledning alltid kallar vid både för- och efternamn, Thulin (ja du vet att jag tycker att du e lite konstig men det är alltid fantastiskt kul att träffa dig =))!. Listan forstätter - vad vore kvällen utan Oskar som snart styr igång höstens heta uteställe Grace, Streby (som jag vet kommer följa min blogg slaviskt =)), lilla Malin Hagelberg med Erik och alla hans glada vänner, Hannah Nystrand som jag ska ha mycket roligt med i höst och som också har en blogg (du hittar den här), hennes goa kille Jimmy, Annie från ekonomiklassen, David Broo som fortsätter att vara min classmate, Tobbe som kunde slita sig från gymet en stund för att svänga de ludna ;) med flera med flera.

Och tack alla härliga Snitz- och Vero Moda-människor från förfesten som gjorde kvällen galet roligt. Värdinnan China, glada Lisa, galna Elin, Niklas, Martin, min egen lilla söta Anna och alla andra glada människor som gjorde kvällen till ytterligare en oförglömlig kväll!

Måste även nämna Terassens personal som tog emot oss med ett leende både i dörren och i baren! Listan kan bli hur lång som helst, men nu orkar jag inte mer. Till er jag inte nämnt, ni är inte glömda, men er tur kommer nästa gång!

Efter det vilda dansandet gick jag och Henke hem och åt upp de goda biffarna som vi lagade tidigare på dan. Mums!

En liten slutsats, eller lärdom kalla det var ni vill, av denna uppräkning av namn är ändå att det inte alltid är så dumt ändå att man bara har ett ställe att gå till =).

Massa kramar och ha en underbar och slapp söndag nu!
Mamselle 

PS! BILDER FRÅN KVÄLLEN KOMMER INOM KORT! DS.

Kommentarer
Postat av: Sara´n

Välkommen till bloggvärlden Maja, ert hem ser fint ut! Mvh Sara

2009-08-30 @ 13:15:25
URL: http://sarans.blogg.se/
Postat av: lottis

Verkar ha varit en kul utekväll. Ha en bra söndag nu så får vi försöka att ses i veckan. Kram från syrran

2009-08-30 @ 13:54:51
Postat av: Mathilda

Härlig blogg Maja.. Tackar för omnämnandet! Du har också alltid ett härligt leende på läpparna!! Ses på gymmet i veckan...//Kramar

2009-08-30 @ 15:34:39
Postat av: Moa

Fin blogg du har startat Majsan! Nu vill vi se bilderna från gårdagen som du har lovat att publicera! Förresten, vi kan väl ta en lunch ihop ute på campus snart nu när skolan sätter igång igen?

Kram från Moa-Lisa

2009-08-30 @ 16:33:40
Postat av: mamma

Urfint! Jag kommer att följa din blogg varje dag. Stolt över dig. Kram

2009-08-30 @ 17:09:04
Postat av: Stina

Jag tycker du är häftig Fin blogg du har gjort

Kram fån stina stinsen. voffvoff

2009-09-01 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0