smygstart....

.....så häng med! Armen börjar bli bättre, men jag vill inte utmana för mycket så det får bli en smygstart.... men smygstart blir det! Tänk va kul det är, det är såååå många som uttryckt att de saknar min blogg =). Tänk att den kan värma i så många hjärtan =)!!


yes, så vad har hänt sen sist? Jo, förrutom sjukgymnast och en massa inköp för att göra min arbetsställning bätter - skrivbordsstol, trådlöst tangentbord, ergonomiskt armstöd, datorväska att frakta alla saker i, rullkudde att luta svanken mot så man sitter me rak rygg... ja herregud listan är oändlig! Ska ta ett kort nån dag på all min utrustning så att ni får se me egna ögon!! ..... så har jag jobbat me arbete, varit på fest, jobbat me arbete, varit på julfest med underbara tjejer i klassen, skrivit på arbete... jobbat lite.. ätit pepparkakor... börjat planera inför julens julklappsinköp... hrrm... ja det var nog det.

Själva?? vad har hänt?
 kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0