20-tals lady

Hallå där, läget? Gårdagskvällen var mycket trevlig! Mathilda hade ordnat med fantastiskt god mat och det var väldigt trevligt med tjejfest =). Tack Mathilda för det! Grace var sådär dock, måste jag säga. Men totalt sett så var kvällen mycket rolig!

Igår hade jag på mig min fina top jag köpte för nån dag sen, visst e den fin =)?? Och så hade jag lite fjädrar i håret, och, för ovanligthetens skull hade Mamselle lockat håret! Det var nog 10 år sen jag lockade håret, haha, då det var inte helt lätt. Blev väl inte riktigt som planerat, men det blev ändå rätt fint i slutändan!

Bilder från festen kommer en annan dag, nu ska jag äta pizza och kolla 24!




Kommentarer
Postat av: ma

Åhhh vad findu var!!

2009-11-22 @ 19:27:37
Postat av: Anonym

mmm

2009-11-23 @ 08:28:16
Postat av: lottis

Supertjusig. Kram

2009-11-23 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0