God morgon!

hur är det? själv blir jag så deprimerad när jag tittar ut. idag är det fruktansvärt tråkigt gråväder.... usch.... men då får man försöka fokusera på det positiva! Gårkvällen var mycket mysig, dock tycker jag inte att Idol var lika bra som det brukar vara... det var faktiskt lite tråkigt.... men det var mycket trevligt hos Cicci och Olof och taco är ju alltid ett säkert kort =).

Nu ska jag iväg till Gina och jobba... undra om det blir mycket folk? Är det någon som ska ner på stan? Kika in i så fall vet ja!

"Spänningen är olidlig! Mamselle har fått tag på bollen, hon dribblar - åhåooooojojjoojoj - vilken dribbling - såg ni, det är otroligt, spänningen är olidlig. Hon närmar sig mål.. och hon skjuter..... Vilket skott. Vilken stjärna!.....

.... och det är mååååål!!! och vilket mål sen! Jublet är öronbedövande. Hela läktaren vrålar, förbundskaptenen sliter av sig tröjan, oj oj oj, det är århundradets mål, såg ni?? såg ni??? Vilken utklassning.! Mamselle slänger sig ner i den berömda segerposen, jublet ökar, jaaaaoaaoooooooooooaaaa maaaaamseeelleeeeee regerar!!!!" 


kram kram ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0