Grupparbete

tjena! idag har jag varit i skolan och gjort, suprise suprise, grupparbete! Vilket fantastiskt liv, bibblan all day long, hallååå, när ska man få göra något annat egentligen!?!?! Suck.. vad synd det är om Mamselle va! Men jag hade med mig en sagolikt god.. eller tja, sagolikt kanske inte är rätta ordet egentligen, beror ju på vad man jämför med, men god var den i allafall. Ja, min biffmacka! Jag säger bara hemmagjorda biffar, sallad, paprika, ost och en liten klick majonäs i en dubbelmacka (pågens javisst - är supergoda)! Mums mums, gör pluggdagen lite bättre =).

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Carin P

Åhh biffmacka är bäst juh :-)



Hur är det annars i Vö? Allt bra? Har ni oxå haft snö idag?

Kram Carin

2009-11-04 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0