Kokar soppa...

hej där, waz up? Själv kokar jag soppa. Grönsakssoppa med potatis, morötter, purjolök, buljong etc. Få ser hur den blir ikväll. Mamma bakade bröd igår så vi fick hem en limpa, så då tänkte jag att vad är bättre till nybakat bröd än soppa?

Nu är Stina här så vi leker och gosar mellan pluggvarven... läser vetenskapliga artiklar och förbereder inför en lektion vi ska hålla på fre.... men det är så segt. seeeegt!!! vill ligga på en härlig strand under en svajande palm men en kokosnötdrink i min hand....

ganska lätt match vad som vinner... ändå måste jag välja det sämre alternativet... suck

kram


Kommentarer
Postat av: lottis

Hej Majsan. Hoppas soppan blir god, jag har smakat mammas bröd och det var jätte gott. KRam

2009-11-09 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0