Krabbigt värre!

Hallå där, hur är läget?? Skönt med fredag =). Idag hann jag med en runda på stan efter skolan... och som alltid när man är på stan så kommer man hem med ett par påsar.... jag hittade en helt underbart fin top på Lindex, ska ha på mig den imon när jag ska på fest så ni får se den imon! Sen köpte jag en hårassocear som jag också ska ha på mig imon (om jag får till det på ett snyggt sätt vill säga) och så blev det strumpbyxor och lite gott på systembolaget!

Ikväll ska jag till mamma, jag, syrran och mamma ska ha tjejmys. Vi ska äta krabba!!! Gillar ni krabba? Jag tycker det är gott och framförallt är det mysigt att äta. Det tar tid och mysigt med pillet liksom =). Men man måste ha hovmästarsås, bröd och ost till! Och kanske lite tomat eller nåt annat grönt.. eh.. ja rött då... hahaha ...
sen ska vi titta på Idol var det tänkt.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0