musarm... eller nåt... =(

hej där, ni undrar säkert varför jag e så dålig på att uppdatera.... jag har haft så ont i nacke o axlar ett tag, så det är lite jobbigt att sitta vid datorn. Nu har värken gått ut i min stackars arm, har troligen fått en inflamtion för det gör så förbannat jävla ont rent ut sagt!!! Så... jag får ta en paus från bloggande o internetsurfande ett tag.... =( sitter vid datorn nog mycket ändå i skolan.....



ska till sjukgymnast på mån, så jag hoppas att jag är bättre inom två veckor nåt! Så, so long - håll ut! Och titta in om två veckor igen så får vi se om jag e tillbaks då! Hoppas på det!!

kram så länge!!


Kommentarer
Postat av: ma

Stackars dig! Det går säkert om snart menär jobbigt att ha!

2009-11-24 @ 19:46:36
Postat av: Cecilia

perfekt tillfälle att lära dig använda vänsterhanden

2009-11-25 @ 20:33:06
Postat av: Julia

Det var ju tråkigt att höra att du har fått värk i armen! Inte undra på, så mycket som du bloggar. :-P Men hoppas att det blir bättre snart! Kram på dig!

2009-11-26 @ 00:39:37
URL: http://missjulia.bloggain.se
Postat av: Ebba-Lisa

Hej Maja! Vad tråkigt att nacken mår dåligt! Hoppas den blir bättre snart! Jag saknar dina inlägg. Kram / Ebba

2009-11-30 @ 17:24:38
Postat av: Ebba-Lisa

Hej Maja! Vad tråkigt att du har ont i din nacke! Hoppas du snart mår bättre! Jag saknar dina inlägg.

Kram / Ebba

2009-12-01 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0