Skrattfnatt....

god kväll... vilken mat jag åt ikväll! mums mums mums. Men, jag glömde ta kort på det, så recept lägger jag ut tillsammans med foto nästa gång jag gör den maten! Supermumsigt och väldigt enkelt =).

Imon is the big presentation. Eller lektion rättare sagt.... har inte hunnit öva så mycket ikväll för det har varit massa tvätt att stryka, saker att städa undan.... laga mat... åka och posta ett brev... ja herregud vad mycket det kan dyka upp som måste göras när det vankas plugg.... usch.... inte bra. Ska öva en gång till efter duschen....

jag avslutar dagens blogginlägg med att ge er tre roliga historier. Skratta eller bli upprörd - it´s your choice babe! ;)

Vad är höjden av manlig förnedning?....
Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brytit NÄSAN

Turken säger till doktorn: Mina ögon svider varje gång jag knullar på svenska tjejer! Vad är felen?
Doktorn svarar: Du tål inte pepparspray

En norrman satt och tittade på porrfilm och får plötsligt se sin fru medverka i filmen och utbrister:
-En djävla tur att det är film och inte på riktigt!!!

mohahahaha mohahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0