Snart: Kosta Outlet

Åhh nej, vet ni vad som precis hände!?!? Jag hade precis skrivit färdigt ett helt inlägg, laddat upp bilder och när jag skulle klicka på publicera så är jag inte längre uppkopplad på nätet. Varför då? Jo, för att Henke stängt av internet! Grrrrr, inlägget är borta!!! Så, jag får väl börja om...

God morgon/God förmiddag! Kvällen igår var supertrevlig! Var ju på De Luxe med Cicci och Anna. Alla tre åt deras hjortburgare som var riktigt smarrig. Vi drack vin och tittade på folk, och det var så himla mysigt att umgås med mina härliga tjejer. Efter maten kom Jacqueline och Adela förbi, två fantastiskt mysiga utbytesstudenter som jag har lärt känna. Så, kvällen var super =).

Nu ska jag och Henke iväg till Kosta Outlet, mysigt med en utflykt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0