Söndagsstek och mössa ovanför öronen.....

hej, hemkommen för en stund sen från farsdag-middagen! Det var mycket trevligt, det bjöds på stek och livliga diskussioner om allt möjligt! Varför lyckas föräldrar alltid ha så mycket tillbehör till söndagssteken? Det är ättiksgurka, kokta morötter, kokt blomkål, potatis, sås, gelé, sallad.. you name it, på bordet står allt man kan önska i olika kannor och skålar och fat..... =)

När jag gick dit cyklade en man/kille förbi med mössa på sig... men mössan satt övanför öronen, ja, alltså på knoppen på huvudet, täckte inte öronen alls. Är det inte konstigt? Jag har sett folk förut med mössan så, vad är det för idé med att ha mössa då egentligen? Hallå!! Det är ju om öronen man fryser mest! En mössa ska täcka öron och huvud!! Tsss... snacka om att va lite bakom flötet va.....

nä, nu ska jag strax krypa ner, måste få min skönhetssömn juuuu!!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0