Bishops och Idol

Hej hej! Igår var det ju fredag.. ja som om nån hade missat det! När jag kom hem från träningen klockan halv sex så var det bara att snabbt hoppa in i duschen, sminka sig och cykla ner till Bishop för en öl med Henke, David Magnusson och Green. Vilket var mycket trevligt måste jag säga. Bishop är riktigt trevligt, känns som att man är i Tyskland eller England eller nåt... och ölen var god! Efter några öl och lite trevligt snack stack grabbarna iväg för att kolla Hockey (suck) och jag stack till Anna för att kolla idol med henne, China och Elin. Bra att slager-Camilla åkte ut! Hon och den där långhåriga killen, Niklas tror jag han heter, var klart sämst.





Hoppas att ni hade en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0