God eftermiddag...

... eller god tidig kväll kanske passar bättre. Oj, jag ser ju att det är God kväll. hahaha... hur blev klockan så här mycket? kvart i sex! om en halvtimma ska jag bege mig till Hälsostudion och slåss med Jossan =). Jag är sjukt trött men samtidigt frustrerad på allt vi har i skolan, så kvällen boxpass kan ta två riktningar som jag ser det:
1. Tröttheten tar över och jag boxas halvlamt... min trötta hjärna övertalar kroppen att den inte orkar mer...
2. Frustrationen gör så jag uppbringar alla min sista krafter och kör så det ryker, hårda slag, ilsket tempo och svett som flyger åt alla håll.
Jag hoppas att det blir det sista. Då kommer jag att vara nöjd efteråt.

Vad tror ni?
Stenhårda sparkar eller messlag??


kramar


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahah, det blev inte lama slag idag iaf, krokarna var grymma. Härligt jobbat. Ses nästa tis om inte innan. Ha det gött kram jossan

2009-10-27 @ 20:12:08
Postat av: Cecilia

Jämfört med de slag jag boxades på min boxträning idag så var nog dina messlag!

2009-10-27 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0