God morgon god morgon god morgon!

Åååh va segt det är att vara bakis!! Och jag som måste skriva min teoridel till vårt grupparbete. Usch, jag har inte gjort ens hälften av det jag ska göra, så nu måste jag verkligen sätta igång. Seeeegt! Men kvällen igår var lyckad! Det var skoj på Make Up store, om än lite stirrigt. Blev några inköp med =). Sen åt vi pizza-buffé hos Sandra P, varpå det var fest fest fest. Och så blev det Grace sen, det var rätt kul där faktiskt men det var ju sällskapet som gjorde det! Annars är utelivet i Växjö inte sådär jätte ballt faktiskt....
aja jag hade en mycket lyckad kväll i alla fall, så tack alla Gina-tjejer för det!
Bilder kommer senare!

kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

E också bakis idag. Var på fest hos grannen!

2009-10-11 @ 13:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0