God Morgon!

Jag har ju varit sjuk i över två veckor vilket inneburit att jag inte kunnat gå min och Annas dagliga morgonpromenad runt sjön och jag har inte heller kunnat styrketräna som jag och Anna kom igång med så bra i somras. Men nu har ju jag äntligen blivit frisk, tror ni inte då att Anna har blivit sjuk???!!! Det är ju sjukt! Ja, att hon är sjuk! Så himla typiskt att det kom precis när jag blivit frisk =(. Var dock ute runt sjön idag ändå, jag hade ju Stina som sällskap. Nu ska jag dona lite i mitt hem, försöka hinna läsa lite i min nya kurslitteratur och sen ska jag jobba på Gina Tricot.

So long!

kram


Kommentarer
Postat av: Hannah

nae typsikt! Stackare. Tur att du har den där lilla Stina ;) Kram

2009-10-02 @ 09:50:58
URL: http://hannahnystrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0