Guten morgen!

Mmmmm... kaffe och choklad efter frukosten är bäst! Riktig lördagslyx =). Så, vad tyckte ni om Idol igår då? Synd att Karolina åkte ut tycker jag, hon sjunger så himla bra. Men men, hon passar väl inte riktigt i forumet Idol. Även ifall hon försöker vara tuff så är hon inte det ändå... lite tråkig... lite tam.... och så tilltalar hon väl inte alla fjortisar runt om i landet som ringer och röstar.

Vad händer idag då? Ikväll ska jag på PARTY med jobbet! Ska bli så himla kul! Vi ska först till Make Up store och sminka oss, sen äta ihop och dricka vin och gå ut och röja =). Frågan är bara vad jag ska ha på mig!?!?!?

Ska man repetera nån gammal outfit kanske? ;)




Kommentarer
Postat av: milla

fan va snygg du är! =)

2009-10-11 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0