Jävla dumhuvud!

Seriöst, sådana här uttalanden gör mig så sjukt rosenrasande. Vilket jävla dumhuvud rent ut sagt. Aftonbladet publicerade för några dagar sen Fredrick Federleys idiotiska åsikt att det ska bli lagligt att köpa sex. Innan man är för ett sådant här förslag, tycker jag man ska fråga sig själv:
Kan jag rekomendera min fru, min syster eller min dotter detta jobbet? "Döttra mi, ta och sälj dig själv till nån sliskig och kåt gubbe så får du ju råd att plugga till socionom". Fredrik kan ju själv hjälpa sina barn in i "företagarbranchen", varför inte vara hallik till sin egen dotter? Känns det rätt - ok, tyck att sexköpslagen ska skrotas då. Känns det fel, håll käften då för fan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0