Kaniner som bränsle??

Läste precis i DN att 08-kaniner (kaniner i stockholm) blir bränsle! Kaninerna ska eldas i värmeverk för att ge värme åt Värmland. Vissa propagerar att det är den ultimata Endlösung der Kaninenfrage eftersom de anser att kaninerna är parasiter och skadedjur på Stockholms fina gator. Andra tycker det är en fruktansvärd gärning som ger dem kalla kårar längs ryggraden.. och vissa "vet helt enkelt inte vad som försigår".
Dagens fråga blir: kaniner som bränsle - bra eller anus?


Kommentarer
Postat av: aa

2009-10-14 @ 21:00:15
Postat av: mamma

Visserligen skulle jag vilja ha en slutgiltig lösning på kaninplågan i min trädgård men som bränsle ANUS!!

2009-10-14 @ 21:02:43
Postat av: mamma

Visserligen skulle jag vilja ha en slutgiltig lösning på kaninplågan i min trädgård men som bränsle ANUS!!

2009-10-14 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0