Mamma mia!

Mamma Mia, vilka mammor, vilka pojkar/killar, vilka tjejer! Herregud alltså. Sä här tycker jag än så länge:
1) Killarna = skräp. Va fan, kan de inte hitta lite trevliga killar som får det att pirra till i magen. Vad var det där!??! Möjligtvis verkar Kristian trevlig, men han var ju inte en hunk direkt.
2) Mammorna = Nej tack. Spelar de för programmets skull eller är det verkligen deras personligheter? Jag skulle aldrig vilja ha en sådan svärmor kan jag säga!
3) Tjejerna = .... suck... det är visserligen bara ett fåtal som syntes i första programet, uuuuh vilka otäckingar de verkar vara. De andra tjejerna (som var lite mer i bakgrunden första avsnittet) kanske är mysiga men de få som syntes - skulle inte vilja vara dem, skulle inte vilja vara som dem, skulle inte vilja vara kompis med dem.

Snälla TV4, det måste väl finnas lite mer intressant material att ha i TV än det ni har skrapat ihop!?!? Jag sätter mitt hopp till tjejen som har börjat på mitt jobb då, hon syntes inte så mycket i rutan i detta program men jag hoppas hon är en mysig tjej!


 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

så går det när man väljer kvalitetsTv!! ;-)

2009-10-09 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0