Middag med Moa och Thomas!

Hej hej! Igårkväll var vi (jag och Henke) på middag hos Moa och Thomas. Vi lagade pizza ihop, snackade massa skit och såg på film. Kvällen var supermysig! Moa hade fixat trevlig välkomstdrink, pizzan blev kanon och Moa och Thomas hade planerat en väldigt god efterrätt som jag är övertygad om att jag kommer att ha här hemma många gånger! Jag glömde ju förståss min kamera, Henke lyckades ta några bilder me sin mobil (dock bara på pizzan och ett på mig) så jag hoppas jag får av Moa och Thomas sen så jag kan lägga upp här. Tills dess får ni hålla tillgodo med Henkes mobilbilder! 




Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för en mysig kväll världens bästa Henke och Majsan!! Tror vi tog någon bild med kameran om du vill ha fast nu spelar det kanske ingen roll längre. Kram

2009-10-20 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0