Tack för idag!

Ja, denna söndag har varit riktigt bra måste jag säga. Vaknade till regn och rusk, men oj va mysigt det var att ligga kvar en stund under det varma täcket och dra sig då! Sen har jag varit på stan med mamma och Lotta. Jag kom hem med en vinterjacka och ett par stövlar - visar detta imon. Då ska jag även visa min lilla godbit jag köpte för några dagar sen, jag har nu bestämt mig för att behålla den =).

Kvällen har varit lugn och slapp i soffan, bland annat framför Top Model som jag ju älskar att titta på =). Nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite på TV innan det är dags att sova.
Se hela bilden







Hoppas att ni har haft en bra söndag!

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Julia

Det låter härligt med en slapp söndagmorgon under täcket med regn och rusk utanför. :-) Inte för att jag saknar regnet och rusket men ändå. ;-) Det ska bli spännande att se din nya vinterjacka och stövlar! Och den där godbiten... Vad kan det vara. :-) Här har vi inte börjat använda jacka överhuvudtaget än. :-) Men du, Top Model, går det en ny säsong nu?? Gud vad avundsjuk jag blir i så fall!! Är det bra? Kram

2009-10-04 @ 23:16:24
URL: http://missjulia.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0