3 koppar kaffe...

... och ändå är jag trött... suck... jag antar att tröttheten är här som en försvarsmekanism - min kropp, min hjärna, mitt hjärta, min själ - ja hela mitt väsen - vill inte, jag upprepar, VILL INTE plugga idag. Men, högre makter har mig i sitt hjärngrepp så snart måste jag tvinga mig bort till köksbordet och den förbannade boken... visste ni förresten att en piggybacker är företag som så att säga åker snålskjuts på andra genom att ha någon slags komplementerande produkt att exportera tillsammans med 'huvudprodukten'? eller att Greenfield investment är företag som öppnar helt nytt i andra länder vilket kräver stora investeringar? eller att BGC-matrisen kategoriserar in aktörer på marknaden i stars, dogs, cows och question marks? gggaaaaaaaaaaaaaaa 


Skriet - bilden visar exakt hur jag känner mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: tack så mycket för dina fina kommentarer, blir så glad :)

2009-09-25 @ 09:08:27
URL: http://hannasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0