Aber Guten Morgen!

Ny dag, nya möjligheter! Brukar ni tänka så när väckarklockan ilsket ringer på morgonen och väcker er ur er djupa skönhetssömn? Igenklistrade ögon, dålig smak i munnen, och en alldeles uuuunderbaaart skön kudde som ligger perfekt under och runt huvudet.......? Precis i det ögonblicket väckarklockan ringer skulle jag kunna döda den, men när man väl är uppe gillar jag mornar. En rask promenad runt sjön och sedan en härlig frukost innan dagens bestyr ska sättas igång. Min favoritfrukost är fruktskål med joggy och musli.

Vad föredrar ni? Smörgås eller fruktskål med joggy och musli?





Auf wiedersehn! /Mamselle

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tänkte först ätit överbliven pizza från igår till fruost en sansade mig och käkade en skål allbraun i stället. Det e bäst tycker jag.

2009-09-03 @ 10:46:30
Postat av: Anna

Bara det ingår kaffe så funkar båda =). Men dina frukostar ser trevliga ut Maja, så jag kanske stannar till en morgon när du minst anar det ;)

2009-09-03 @ 15:14:43
Postat av: lottis

Jag föredrar joggi, men i bland är det faktiskt gott med en smörgås. Har dock inte lika mycket frukt som du. Jag kör med torkade aprikoser och musli. Kram

2009-09-03 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0