Catch of today!

Hej hej, jag, mamma och pappa åkte till Östregård Loppmarknad för att rota runt efter gömda skatter. Jag var på jakt efter fina anchetter i glas men hittade inte det. Däremot hittade jag två fina små ljusstakar i form av guldblommor, två koppar att dricka varm choklad ur i vinter och en kungakrona! Även ifall ladan var fullsmockad med hysteriska fyndfanatiker så var det en rätt trevlig utfykt måste jag säga. Vi tog oss även tid till en kaffe och bulle i mysig trädgårsmiljö.


Utanför ladan.            Mamma letar fynd.     Jag inspekterar nåt mystiskt
                                                                 föremål.

Massa skräp fynd       Fikadags!

Dagens fångst! Mamselle kan det där med att fynda =)

What a beautiful king queen

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilka fina saker du hittade!kram

2009-09-06 @ 17:31:07
URL: http://www.hannahnystrand.blogspot.com
Postat av: Hemmets Herre

Äntligen en kungakrona till hemmets herre (Henrik)!

2009-09-06 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0