Det kan du ha Sardell!

aaarrgg.... vet ni, jag har en mycket mycket irriterande person som kommer vara en hel del i min närhet den närmsta månaden som har världens taskigaste attityd. Och det värsta är att hon är i en position som gör att jag helt enkelt måste bita ihop och kämpa på ändå. Vad är det med människor egentligen som ständigt har taggarna utåt och ska vara så himla kaxiga!?!?! Vad får man ut av att vara otrevlig mot sina medmänniskor? Jag fattar det inte... hatar är ju ett starkt ord, men jag HATAR människor med dålig attityd! Så, den här sången är till sardellen. OBS - LYSSNA noga på TEXTEN!



Har varit i skolan hela hela dagen idag med, kom hem efter åtta och vräkte i mig en pizza och ett glas mjölk. Så därav (ja att jag varit i skolan hela dan, inte att jag vräkte i mig en pizza och ett glas mjölk) har jag inte uppdaterat bloggen. Sorry för det.

kramar från Mamsellan

Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHAHA sardell...hatar henne.men nu ska vi iställey bevisa för henne att vi kan fixa det här!:)

2009-09-10 @ 21:34:51
URL: http://www.hannahnystrand.blogspot.com
Postat av: Mamselle

ja defenitivt!

2009-09-10 @ 21:55:18
Postat av: Carin P

Den låten är verkligen grym! Du vet att hon sjunger om George Bush va? Då blir den ännu bättre :-)

Kram C

2009-09-11 @ 14:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0