Elak tenta.. men nu skiter jag i den!

Hej hej, tjohoooo nu är tentan över! I allafall för nu. Den var lurig, Sardellen verkar vilja att man ska lära sig oviktig detaljkunskap och  nonsens.... en fråga var "Albaum & Duerr skriver om blablabla och där de avslutar meningen med ...."blablablablabla blabla bla". Vad är det Albaum & Duerr skriver här? Förklara. Ok... då var det en bok på 700 sidor.. ja.. här lär vi oss meningar utantill... jag menar fa fan Sardellen! Men jag håller tummarna, det är inte kört även ifall det känns som det balanserar på en tunn tråd. En liten liten liten spindeltrååååd!

Nu drar jag i alla fall ner på stan, för nu ska jag och Hannah shoppa =)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0