Fina vänner!

Skulle sätta mig och leta vetenskapliga artiklar nu till vårt grupparbete, men som vanligt så råkar man klicka lite här och lite där innan och så fastnar man i något... nagellacksguide på expressen, presidenternas semestermål, blondinbellas mellanmål.. ja... allt tycks vara mer intressant än det jag egentligen borde sysselsätta mig med, dvs leta efter dessa fantastiska vetenskapliga artiklar. I allt mitt klickande så hittade jag i alla fall en bild som låg på skrivbordet på mig, Anna och Cecilia från när vi var i Stockholm förra sommaren. Jag tycker den bilden är så himla fin och mysig!



kramis /Mamselle

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad fina ni är

2009-09-03 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0