Fredagskväll med hög slafsfaktor!

hej hej, sorry för att jag varit så dålig på att uppdatera men ni vet nog varför med tanke på hur mina senaste inlägg sett ut. Har tvingat mig själv att sitta med grupparbetet hela dan, trots dunkande huvud, värkande kropp och rinnande näsa. Men vi gjorde det igen, min fina lilla grupp!! Vi är klara med arbetet i tid och nu ska jag verkligen ta hand om mig själv i helgen och fokusera på att bli frisk. Vila och ta det lungt blir mina ledord denna helg. Detta har börjat redan ikväll, med en riktig slafskväll! Pizza, coca cola och TV-tittande =)


Orkade inte ens ta ur pizzan ur kartongen - riktigt lat och slafsig fredagsmiddag!

Vad gör ni en kväll som denna?
Kram Mamselle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0