God morgon!

Hej och god morgon! Känner mig fortfarande krasslig, e tung i bihålorna, täppt i näsan och känner av det i huvudet. Det är ju inte som förra veckan men ändå.. nä... jag känner mig inte bra. Typsikt, för nu måste jag börja plugga till min tenta som är om exakt en vecka. Ska iväg till bibblan strax och möta upp Hannah, så vi får kämpa tillsammans! När man är sjuk så orkar man inte riktigt me sig själv, vill helst ha mysiga koftor och sköna kläder på sig. Så idag kör jag på en gammal kofta från Gina Tricot, jeans och en leopardscarf. Piffar upp det med mina nya skor =).




Upprullade jeans med synliga tubsockar = snyggt.


En fläta i luggen kombinerat med en hästsvans där man viker in topparna och fäster med ett stort spänne kamoflerar risigt hår som är i akut behov av Lovisa frisören.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Så himla snygg du e mamselle. Och dina skor..jag är såå avis! Kämpa på nu..

2009-09-22 @ 14:02:12
URL: http://www.hannahnystrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0