God Morgon!

Söndag härliga söndag! Idag ska jag försöka tränga bort all måndagsångest och njuta av min söndag. Efter frukosten ska jag försöka plugga lite, sen hoppas jag på att mamma och jag ska åka iväg på en grej....
Gårdagskvällen blev mysig, det blev inte riktigt läge för att uppdatera under kvällens gång.... i alla fall så åt vi taco och lekte med magnus son och pratade och hade det mysigt.. det blev en lugn kväll.. kanske var det det ihållande regnet som gjorde att vi skippade Grace, kanske nåt annat, men Grace blev det inte i alla fall.
Men tack Magnus, Anton, Anna, China och Elin för en trevlig kväll!


Anton gillar popcorn!   Elin busar med Anton.

Magnus och China      Anna passar på att
slappar.                     ta ett glas rött.

Kram Mamselle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0