Good Morning!

I am so english now and therefore I have to speak english all the time, you know, with this real brittish accent because I am a little bit better than everybody else.... nääääääääää, jag skojar ju. Men det är rätt skoj att prata engelska ändå, ska iväg nu till skolan och börja med vårt grupparbete, här är det snabba ryck! Det är jag Hannah och en tjej från Tyskland i min grupp så all konversation och allt som skrivs måste ske på engelska. Det kanske inte är nån big deal enligt många av er, men för mig är det det och jag blir helt nervös av att behöva göra allt på engelska. 

Nu är det dags att göra sig redo för att bika iväg... hahahha

Förresten, dagens fråga: Cykelhjälm - bra eller anus?




Kramar från Mamselle


Kommentarer
Postat av: eva

Jag tycker det är bra med cykelhjälm... Anus med frillan sen :)



Rolig blogg :)

Meee like

2009-09-01 @ 08:42:48
Postat av: Mollyland

bra!

2009-09-01 @ 09:52:29
Postat av: Snitz-Martin

Jag garvar ihjäl mig åt dina små texter! =DDD

2009-09-01 @ 11:33:44
URL: http://artist.martinhult.se
Postat av: Moa

Helt klart bra!! Jag ska också skaffa cykelhjälm! Förresten du har inte svarat angående lunch på campus i morgon!? Kram

2009-09-01 @ 12:21:21
Postat av: Mamselle

Åh fyra kommentarer på ett och samma inlägg, jag blir alldeles varm i hjärtat =). Forstätt i den andan så blir jag så glad så glad =)

Moa - jag ska kolla morgondagens schema och hör av mig om det! kram

2009-09-01 @ 13:12:34
URL: http://mamselle.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker det är bra! Jag ska också börja använda den som ligger här hemma:)



lycka till i skolan med engelskan!

2009-09-01 @ 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0