Grottmänniska

Hej Hej, första dan med grupparbetet avklarat! Vi kom ungefär... hrm... ja..... eeh.... ingenstans skulle jag nog vilja påstå. Men vi fick prata ihop oss och vi har ändå lite idéer om hur vi ska gå vidare!

Jag var så sjukt hungrig när jag kom hem så jag formligen kastade mig över kycklingresterna från igår. Kände mig faktiskt som en grottmänniska när jag fullkomligt slet av köttet från lårbitarna med tänderna.... rrhaauuf rrhaauuf... rrrrrraaauuuuuffff... tur att man är ensam vid sådana tillfällen för bordsskick är nog det sista man kan tala om i det här läget... bordets skick däremot... tja ben, små köttbitar..fläckar och andra restprodukter.... hahaha.. riktigt så illa är det faktsikt inte, men benämningen grottmänniska får jag ändå ta på mig för tillfället... =)

Nu ska jag orientera mig i min nya kursbok, sedan är det träning med Anna som gäller!

Kramar från Mamselle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0