Guten Morgen!

Detta hade jag kunnat sagt redan klockan tre inatt, eftersom vår kära nattgäst - nämligen Stina - tramapde runt på mig och buffade på mig i ungefär en timma innan hon började gnälla.... vad kunde det bero på måntro? Jo, så klart att hundskrället (förlåt Stina) ska upp och bajsa då! Och tror ni inte att hon bajsade ner hela stjärten med, så sen var det bara att gå in i duschen och tvätta bort allt brunt som fastnat i pälsen... suck.. då kan väl klockan ha varit runt kvart över fyra.... efter det la vi en handduk vid fötterna som hon skulle kunna ligga på, men tror ni hon är nöjd med det? Nej då, då ligger hon och gnyr tills hon får komma längre upp i sängen och krypa in under täcket i min famn... varmt och klibbigt men hunden var nöjd i alla fall....

Så idag är jag rätt trött... och nu kommer Hannah och Kristoffer hit för idag är det sista rycket innan tentan imon. Iiiiiiiii usch va nervös jag är för detta.
 kram kram


Kommentarer
Postat av: lottis

Lycka till. vi hörs i morgon. KRam

2009-09-28 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0