Hur vill du ha ditt bacon?

Ok, en mycket viktig diskussion har kommit upp till ytan, nämligen den hur bacon ska tillagas på ett så utsökt sätt som möjligt. I en mycket djup konversation med China om detta, så framkom det att hon anser att bacon bör vara sladdrigt och slajmigt, dvs, nästan inte stekt alls. Urk och tvi, säger jag, som vill ha mitt bacon välstekt och knaprigt, då tycker jag det smakar fantastiskt. Så frågan är - hur vill du ha ditt bacon?? Knapriga välstekta bitar eller flottiga sladderremsor?



bild hämtad från denna hkälla

bild hämtad från denna källa


Kommentarer
Postat av: Malin

Här måste jag bara sätta ner foten och kommentera. Knaprigt, helt klart. Sorry China..

2009-09-25 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0