Jodå...

...det gick okej. Men skönt att det är över. Men problemet med denna kursen är hur våra lärare särbehandlar studenter från USA. De tycker om dessa amerikaner på nåt särkskilt sätt vilket skapar orättvisa och subjektiva bedömningar, det gör mig pissed of måste jag säga! Och nej, det är inte bara som jag säger, för detta är åsikten bland de flesta i min klass + att vissa tydliga bevis finns på att det faktiskt är så. Det borde verkligen inte vara tillåtet att få göra så som proffessionell lärare. Och visst, man borde göra nåt, gå till rektorn med bevis, men vem har tid till det? Då förlorar man dyrbar tid att plugga till tentan.

Idag har vi haft besök av Stina, hon var lika söt som vanlig och en källa till glädje =)




Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jo en del är verkligen skillnad på! men jag håller med! det ska vara mer naturligt!

2009-09-23 @ 18:27:06
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0