Mamselle är sjuk....

... nu får ni allt tycka synd om mig. Lite i alla fall. Har fått jätteont i halsen och när jag hostar gör det så ont i bröstet. Det är konstigt, för i morse var jag pigg som en lärka, kände mig hur kry som helst. Men efter lunch smög det på... det där otäcka stickandet i halsen som förvärras till rivig hosta, yrsel, värk i kroppen och dunkande huvud.... Jag som skulle ha boxats idag med Jossan, såg fram emot det så för det var länge sen nu. Antar att hälsan går före allt. Tänk om jag fått svininfluensan??



kram mamselle

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars liten! Svininfluensan är det nog inte men kanske en släng av baconfeber! Sköt om dig. Kram

2009-09-15 @ 20:05:28
Postat av: Jossan

Din stackare....

Såg oxå grymt mkt fram emot boxen idag, men jag körde schlagerspinningen istället.

Krya på dig så hörs vi av. Många kramar jossan.

2009-09-15 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0