Morning morning!

Hej hej... idag var jag trött när klockan ringde. Vi hade fönstret öppet med så det var så kallt utanför täcket och bara sååååå varmt och skönt under täcket. Sådana mornar är det riktigt svårt att ta sig upp, även för den vanligtvis morgonpigge! Snart är det dags att trampa iväg till skolan, det är dags att påbörja grupparbete nr 2.
Jag kan inte bestämma mig om jag ser fram emot hösten eller om jag saknar sommare. Just nu saknar jag sommaren. Här är tre bilder från Aspö - Karlskrona skärgård - där min familj har sommarstuga. Så otroligt fridfullt.

 


Kramar Mamselle



Kommentarer
Postat av: pappa

Blir nog "sakna sommaren" när man der de bildern!

2009-09-14 @ 17:21:35
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder! Vi får se fram emot nästa sommar

2009-09-14 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0