Nä nu blommar det!

Ok, jag är helt förlamad av chock. Bokstavligen. Stum, förvirrad, ja jag sitter här och gapar faktiskt... jag surfade precis in på scoretts hemsida för att ge mina ögon något fint att titta på och kanske hitta några godbitar att köpa... jag var helt övertygad att min längtan efter de vanligtvis underbara tingen skor skulle nå otroliga höjder... men... till min oerhörda förvåning så hittade jag inte ett enda par som ens fick mig att känna lite begär. Jag menar.. vad är det här??


Skulle ni vilja gå i dessa i höst?

Kramar Mamselle

PS! Ok, jag får erkänna, när jag bläddrade vidare hittade jag faktiskt en del snyggingar, men faktum kvarstår att där var ovanligt många skor som inte tilltalade mig ett smack! DS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, de med guld på var väl fräsiga... Kom igen Maja, de skulle du nog kunna "snajsa" upp med några kläder ur din garderoben. Annars kanske de passar med Henkes krona =)

2009-09-08 @ 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0