Några godbitar senare....

hej hej! Rundan på stan med Hannah var mycket trevlig och det blev några godbitar som följde med mig hem. Jag köpten en liten väska att ha när jag är ute och partayar, jag bara måste ha små väskor när jag är ute men som ändå får plats med kamera, kontokort + leg, en liten kam, läppglans och kanske nåt annat smink som man kan tänkas behöva för att piffa upp sig under kvällen gång =). Sen köpte jag en underbar rosett på Gina Tricot, och ett par träningsbyxor på H&M. Jag köpte även en supersnygg kavaj från Gina men det blir nog att lämna tillbaks den för när allt kommer omkring så använder jag inte kavaj så mkt så jag får lugna mig lite med det! Och så följde en riktigt läckerbit med mig hem.. åååh jag vet ej om jag ska behålla den, var rätt dyr och tja... kanske inte tillräckligt varm!


Väska från Monki och rosett från Gina Tricot


Träningsbyxa från H&M

Den sista godbiten väntar jag att visa tills jag vet om jag ska behålla den eller inte =)


Kommentarer
Postat av: MVP

Hur många par skor satte undan ?

2009-09-30 @ 07:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0