Ros till biffarna, ris till kvällens idol

Min kära syster björ mig på biffar vilka smakade utsökt! Däremot var kvällens Idol en besvikelse tycker jag, tråkigt att det inte blev någon sång! Vad är det att visa en timmes besked huruvida någon gått vidare eller ej? Snacka om att dra ut på det..... nä, när man tittar på Idol gör man det för att se folk sjunga! Kvällen var i vilket fall mkt mysig, men jag drog mig hem tidigt för imon ska jag upp tidigt och plugga hela dan! Kul liv va! Efter tisdag då jäklar ska det firas att tentan är över: shopping, shopping och shopping hade jag tänkt =)

Jag har inte koll på Idoldeltagarna än för det här året, men en tjej har fastnat, nämligen Mariette Hansson. Tycker hon är superbra! Har ni nån/några favoriter än?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0