Visst får man gråta till Bachelorette!?!

oj.. snyft.... jag är helt darrig.... såg sista avsnittet av Bachelorette nu och jag ljuger om jag säger att jag inte lipade... och lipar fortfarande... Ja, tyck att jag är löjlig om ni vill, men.... men... det var så underbart när DeAnna fick sin älskade Jesse! Först lipade jag när hon skickade hem Jason, jag tyckte hon gjorde fel val. Men sen när Jesse berättade allt han kände för henne och gick ner på knä och friade... jag smälte.. som smör i solsken.... det var så himla romantiskt. Och förresten, om det är nån som tycker att jag är löjlig säger jag till dig: DU är löjlig!




kram från en snyftande Mamselle

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha vad roligt förra veckan satt jag oxå och stortjöt!verkligen tjöt...hahaha jimmy blev nog lite medtagen oxå fast han låtsades som han inte gjorde det..Ses imån!

2009-09-07 @ 21:00:22
URL: http://www.hannahnystrand.blogspot.com
Postat av: deAnna

Tjena Majsan. Bara så du vet så dumpade Deanna Jesse efter bara några veckor. Ingen sann kärlek där inte. DeAnna är bara en egobitch som älskar sig själv och sin uppmärksamhet.



http://tvwatch.people.com/2008/11/03/bachelorettes-deanna-pappas-splits-with-jesse-csincsak/



puss

2009-09-07 @ 21:26:07
Postat av: Mamselle

=) hehe va sentimental man är! Men, det var romantiskt! kram kram

2009-09-07 @ 21:50:17
Postat av: Mamselle

oh no, om detta är sant så går mitt hjärta itu. Fy vad hemskt! FY!! Det var riktigt riktigt tråkigt, nu gråter jag igen,jag som precis hade slutat gråta... men den här gången gråter jag inte av värme utan av smärta.....

2009-09-07 @ 21:56:00
Postat av: Moa

Jag grät också! Jäkla Thomas var tvungen att googla fram att de hade gjort slut, jag ville hellre tro att sagan slutade lyckligt!

2009-09-08 @ 09:09:06
Postat av: Cecilia

Jag fattar inte, såg du detta i söndags? Jag såg det typ för en vecka sedan på tv? Har dock inte följt det så jag tänkte inte så mycket på vem hon valde, men hon hade fin klänning.

2009-09-08 @ 15:45:16
Postat av: Sara´n

Maja man får gråta så mycke man vill! Jag lipade sönder mig för flera avsnitt sedan... tyvärr kunde jag inte hålla mig utan googlade detta för länge sedan och fick inse den bistra sanningen. Blev samtidigt lite besviken på att hon stylat om Jesse, se bilder från början och tills nu, idag är han supertränad och mer Hollywodish. Inte för att det är fel att träna, men han ser mer plastig ut nu....aldrig får man bli nöjd. För min del är det bara att vänta att Greyyans sätter igång på femman...där snackar vi lip-kvalitet! Ha det fint! Mvh Sara

2009-09-09 @ 21:01:05
URL: http://sarans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0